Meble biurowe – nowe trendy w drugiej połowie 2016 roku
Jeśli zainteresujemy się światowymi trendami będzie można zauważyć jak obecnie wygląda urządzenie biur. Można wybierać wiele interesujących propozycji. Jeśli ktoś szuka inspiracji może obecnie znaleźć kilka ciekawych podpowiedzi.
Kolor roku – błękit i róż
Co roku firma Pantone, która zajmuje się tworzeniem skali kolorów na urządzenia cyfrowe ogłasza jaki jest kolor roku. W bieżącym roku jest to błękit oraz pudrowy róż. Początkowo swoje władanie miały one wyłączenie w przestrzeniach prywatnych, ale pojawiają się również coraz częściej w przestrzeniach biurowych i tam także mają swoich zwolenników. Jednak nie będą się one nadawać jako pastelowe formy na przygotowanie motywu przewodniego dla całego biura. Mogą one mieć zbyt delikatny kolor i nie sprawdzą się jako ten element, który będzie ogólnie budował wrażenie o takim wnętrzu.
Zieleń – biurowe ogrody
W ostatnim czasie można również mówić o tym, że pojawia się moda na kolor zielony i wprowadzenie do biura przestrzeni ogrodowych. W dobrym guście jest obecnie tworzenie takich wnętrz, które będą miały wiele zieleni, będą się atrakcyjnie prezentować i będzie można je potraktować właśnie jak mały ogród w firmie.
Recykling – kolejna odsłona trendu eko
Nurt eko również ma swój czas i to niezależnie od branży, z czego chyba każdy zdaje sobie sprawę. Regularnie jednak się zmienia i co rusz można mówić o jakichś nowych propozycja. Obecnie modne stają się pomieszczenia, w których meble biurowe wyglądają tak jakby zostały uratowane z wysypiska. Jeśli dodatkowo widać na nich rękę niewprawnego renowatora, który ledwo pochlapał je farbą, albo też mocno oheblował to efekt jest zadowalający.
Tego rodzaju meble pasują do firm które należą do branż kreatywnych oraz takich, które zajmują się produktami ekologicznymi. Za ich pomocą można stworzyć sobie niebanalne wnętrze. Istotną rolę będzie miało tutaj wyczucie, bo nawet dobry projekt można sobie dość łatwo przedobrzyć i efekt nie będzie udany.
Duże, barwne grafiki
Ostatni trend wiąże się nie z meblami biurowymi, ale ogólnie z wystrojem. Chodzi o wprowadzenie do przestrzeni biurowej dużych kolorowych grafik. Może to być logo firmy, jakieś nadruki związane z działalnością.